Latviski По русский In English


Pievienojies un sac pelnit lidz pat 50 EUR


 


Reģistrācija neaizņems vairāk par 3 minūtēm - sāc pelnīt jau šodien! 
 

Lattelecom Affiliate programma
Pievienojies un sāc pelnīt līdz pat 50EUR par pieteikumu

 

Noteikumi un ierobežojumi

 

Mums ir daži pamatnoteikumi dalībai Lattelecom affiliate programmā, tapēc lūgums izlasīt pirms reģistrēties:

  • Visiem dalībniekiem ir jābūt bankas kontam (Lai saņemtu izmaksas).
  • Programmā var piedalīties gan juridiskās personas, gan privātpersonas no 18 gadiem.
  • Visiem dalībniekiem reģistrācijas laikā ir jānorāda uzņēmuma rekvizīti vai savs personas kods (Nodokļu maksājumu vajadzībām).
  • Komisijas tiek maksātas tikai par ierīkotiem pakalpojumiem. (Lai izvairītos no viltus pieteikumiem komisiju dēļ).
  • Komisiju izmaksa tiek veikta tikai pēc minimālā izmaksu līmeņa sasniegšanas.
  • Komisija netiks izmaksāta par pakalpojuma pieteikumu pašam sev.
  • Neatbastām e-pastu spamošanu, reklāmu izvietošanu nepieklājīga, pornogrāfiska vai vardarbīga satura weblapās.
  • Ar citiem nosacījumiem un ierobežojumiem var iepazīties reģistrācijas formā kā arī pēc veiksmīgas reģistrācijas.

Programmas dalībniekiem, kas pārkāps vai mēģinās apiet šos noteikumus, var tikt anulētas nopelnītās komisijas. Par atkārtotiem pārkāpumiem var tikt liegta turmpākā dalība programmā.

Esi gatavs pievienoties?

Reģistrēties un saņemt savu unikāli affiliate linku ir ļoti vienkārši. Tu vari sākt pelnīt komisijas jau šodien.

Kā tas darbojas?

Partnermārketingā piedalās trīs iesaistītās puses - uzņēmums ar savu produktu, Affiliate un partneri, kuri izvieto reklāmas savās un dažādās citās interneta vietnēs.

  • Reģistrējies 
  • Piesakies kampaņām
  • Reklamē un nopelni!

 

Affiliate uzskaita apmeklējumu skaitu, reģistrācijas, pirkumus. Saskaitot šos datus, tiek aprēķināta partnera saņemtā komisija un reklāmdevēja maksājums par reālajiem, gūtajiem rezultātiem, kas noteikti kampaņas aprakstā.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GoogleAnalytics

Pelni 500 EUR un vairāk!

Patlaban Affiliate tīklā darbojas vairāk kā 800 partneru, no kuriem veiksmīgākie pelna līdz pat 2000 EUR mēnesī.Pirkumu skaits internetā arvien pieaug, tāpēc Affiliate partnermārketinga tīkls piedāvā labas peļņas iespējas un komisiju izmaksu 2 reizes mēnesī.

  • reklamē Latvijā un pasaulē populārus zīmolus
  • īpaši piedāvājumi TOP partneriem
  • apmācības un semināri

 

Mūsu tīkla atšķirīgums - papildus partnera nopelnītajam, iedzīvotāja ienākuma nodokli Affiliate apmaksā no savas peļņas!

 

"Partnermārketingā naudu var pelnīt pat tad, kad jāstrādā kādā citā darbā vai jābūt kādā trakā ballītē kopā ar draugiem."


Lai partnera darbs būtu pēc iespējas efektīvāks un sniegtu lielāku atdevi, jau no paša sākuma iesaku sekot apmeklētāju uzvedībai mājas lapā un dažādu reklāmas aktivitāšu rezultātiem. Ja partnerim ir mājas lapa, kurai tas piesaista apmeklētājus veidojot reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, Google AdWords, draugiem.lv miniADS vai optimizējot mājas lapas SEO rezultātus, ir svarīgi izvērtēt katra šī kanāla vai kampaņas rezultātus.

Klasiskais Google Analytics pielietojums analizējot rezultātus ir vispirms uzstādīt mērķus (Goals vai Ecommerce), kas apliecina veiktu pirkumu, aizpildītu kontaktformu vai jebkuru citu darbību. Tipiski mērķis tiek uzskatīts par izpildītu tad, kad apmeklētājs ir nonācis “Paldies” lapā, kurā uzņēmums pateicas par veikto pirkumu vai jebkādu citu darbību. Mērķis tiek definēts Google Analytics un tālāk uzskaitītos datus var savstarpēji korelēt ar citiem rādītājiem, piemēram, kuri resursi (citas mājas lapas) ir piesaistījušas visvairāk klientu, kuras reklāmas aktivitātes sniegušas lielāko rezultātu, u.tml.

Tomēr, ir kāda nianse. Partnermārketingā reālo pirkumu vai jebkuru gala darbību klients veic nevis partnera lapā, bet jau reklāmdevēja lapā, un šo darbību uzskaitījumu partneris redz savā Affiliate partnera profilā, nevis Google Analytics kontā. Pēdējie dati, ko partneris redz par savas mājas lapas apmeklētāju Google Analytics kontā ir brīdis, kad apmeklētājs nospiež uz partnera saites un dodas uz reklāmdevēja mājas lapu. Pamatā Google Analytics šādus datus neparāda, bet nav šaubu, ka katram partnerim šī informācija ir nenovērtējami svarīga, tāpēc apskatīsim kā to uzstādīt un kā to izmantot!

Komentāri (0)  |  2013-12-01 03:23  |  Skatīts: 1504x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ