Latviski По русский In English


EFEKTĪVA INTERNETA MĀRKETINGA STRATĒĢIJA


Mājas lapa un e-pasts palielina pārdošanas apjomus

Tā kā arvien vairāk patērētāju izmanto meklēšanas programmas un apmeklē mājaslapas, uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas vairs nevar atļauties ignorēt šos patērētāju paradumus. Pircēju skaits, kas izmanto mājaslapas un meklēšanas programmas ar mērķi salīdzināt produktu cenas un iepirkties izdevīgāk, turpina pieaugt.

Daļa pircēju turpat internetā arī produktu nopērk, kamēr citi – ievāc informāciju pirms veikala apmeklēšanas vai pasūtījuma veikšanas. Uzņēmumi, kas vēlas izdzīvot, saprot, ka viņiem ir jārada sava uzņēmuma klātbūtne internetā. Interneta mārketinga izmantošana ir arī „zaļi domājoša” uzņēmuma stratēģija, jo internets ne tikai uzlabo efektivitāti, bet arī nepiesārņo vidi. ...
Komentāri (1)  |  2013-09-06 10:12  |  Skatīts: 1686x         Ieteikt draugiem       TweetMe        Dalīties

Lasīt tālāk.


Mārketinga pamati: Trīs stratēģijas var būt par pamatu 101 mārketinga stratēģijai


Vajadzīgas ir tikai trīs mārketinga stratēģijas komercdarbības attīstībai:

1.palielināt klientu skaitu,
2.palielināt vidējo darījumu apjomu,
3.palielināt atkārtota pirkuma biežumu.

Ņemot vērā šos trīs faktorus būtu jāizvērtē katras mārketinga stratēģijas spēja tieši ietekmēt un uzlabot. Palielinot tikai vienu faktoru komercdarbība attīstīsies lineāri. Visu trīs faktoru palielināšana dos ģeometrisku tās attīstību.
...
Komentāri (0)  |  2013-09-06 09:43  |  Skatīts: 1768x         Ieteikt draugiem       TweetMe        Dalīties

Lasīt tālāk.