Mājas lapa un e-pasts palielina pārdošanas apjomus
Tā kā arvien vairāk patērētāju izmanto meklēšanas programmas un apmeklē mājaslapas, uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas vairs nevar atļauties ignorēt šos patērētāju paradumus. Pircēju skaits, kas izmanto mājaslapas un meklēšanas programmas ar mērķi salīdzināt produktu cenas un iepirkties izdevīgāk, turpina pieaugt.
Daļa pircēju turpat internetā arī produktu nopērk, kamēr citi – ievāc informāciju pirms veikala apmeklēšanas vai pasūtījuma veikšanas. Uzņēmumi, kas vēlas izdzīvot, saprot, ka viņiem ir jārada sava uzņēmuma klātbūtne internetā. Interneta mārketinga izmantošana ir arī „zaļi domājoša” uzņēmuma stratēģija, jo internets ne tikai uzlabo efektivitāti, bet arī nepiesārņo vidi. ... |